niedziela, 22 maja 2016

Nowy etap www.kulkanasilowni.blogspot.com

Pisałam tutaj niedawno, że włożę z siebie sto procent przez pół roku. Niestety, zdrowie mi nie pozwoliło, ale dało mi to dużo do myślenia i w sumie dobrze wyszło. Tematyka tego bloga nie bardzo mi już odpowiada, chociaż psychologia fascynuje mnie niezmiennie i nadal bardzo lubię swoje studia. Jednakże wreszcie odpowiedziałam sobie na pytanie dlaczego czasami podchodziłam do niego z niechęcią. A no dlatego, że nie czuję się w tym jeszcze tak dobrze, jak powinnam, a oprócz tego sam temat „psychologia” jest tak rozległy i można by pisać o wszystkim. Ja jestem człowiekiem, który lubi mieć plan, a przy tak rozbudowanym temacie, było mi bardzo trudno określić, w którą stronę pójść, więc się zawiesiłam.

Ale zdecydowałam, że wrócę, na innym blogu, gdzie skupię się na tym co ostatnio mnie pochłania, a mianowicie na zdrowym trybie życia, ale w zupełnie innym wydaniu. W wydaniu osoby, która nie jest ani trenerem, ani dietetykiem, ale działa i się uczy i chciałaby pomagać osobom takim jak ona sama. Czyli takim, które chciałyby schudnąć, cieszyć się własnym ciałem, a przede wszystkim zaakceptować siebie w pełni. Mam już sporą drogę za sobą, więc uważam, że wiem już całkiem sporo. Jeśli chcecie zobaczyć moje zmagania – zapraszam. Oczywiście psychologii tam też nie zabraknie, bo to wciąż tak ważny aspekt mojego życia, że nie da się go pominąć.

Będzie mi bardzo miło jeśli do mnie dołączycie, w mojej nowej drodze. Oby tym razem bardziej poukładanej! :) www.kulkanasilowni.blogspot.com


Ściskam Was bardzo mocno i życzę Wam i sobie wytrwania w postanowieniach! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz